Socialinio emocinio ugdymo sklaida gimnazijoje

Gimnazijos SEU sklaidos komanda (J. Gusevienė, L. Linkė, K. Monkienė, A. Odinbergienė ir N. Pilipauskienė), suvokdama, jog teigiami pokyčiai mokykloje priklauso nuo mokytojo, ne tik nuo sistemos, pakvietė kolegas į patyrimines veiklas, skatinančias geriau suprasti mokinius ir save, kviečiančias apmąstyti mokytojo kelią – kaip išlikti atkakliam, įsitraukusiam į darbą, kaip kurti prasmingas edukacines patirtis mokiniams ir sau.

Susitikę spalio mėnesį mokytojai bandė atlikti užduotis įvairiomis sąlygomis ir patirti, kaip sekasi, kai bendraujama direktyvomis, ką pavyksta padaryti tvyrant chaosui ir kokį šaunų rezultatą galima pasiekti esant palankioms, šiltoms ir aiškioms aplinkybėms. Ir vėl prisiminta, kaip svarbu mokytojui būti atvira širdimi, aktyviai stebėti save, būti čia ir dabar, nustatyti pagarbias ribas ir ugdyti emocinius gebėjimus.

Gruodžio viduryje, antro susitikimo metu, mokytojai dalijosi savo pastebėjimais apie metodus, kurie padeda labiau motyvuoti mokinius, įtraukti juos į pamokos veiklą ir siekti geresnių rezultatų. Buvo aptarta šilto santykio tarp mokytojo ir mokinių reikšmė ir įtaka mokinio emocinei savijautai. Ir, žinoma, ieškota savų resursų tolesniems darbams.

Informacija Kristinos Monkienės, gimnazijos psichologės

Palikti komentarą