Gimnazijos įsivertinimo rezultatai

Tirtos sritys:

2016-2017 m. m.

1. Rezultatai
1.2. Pasiekimai ir pažanga
1.2.2. Mokymosi pasiekimai ir pažanga
4. Lyderystė ir vadyba
4.2. Mokymasis ir veikimas komandomis
4.2.1. Veikimas kartu

2015-2016 m. m.

2.1.3. Dalykų ryšiai ir integracija
2.4.1. Mokymosi motyvacija
2.4.2. Mokėjimas mokytis
2.4.3. Mokymasis bendradarbiaujant
4.5.1. Tėvų (globėjų, rūpintojų) pagalba mokantis

2014-2015 m. m.

1.3.2. Pageidaujamo elgesio skatinimas
4.3.1. Specialiųjų poreikių turinčių mokinių ugdymas
5.4.1. Personalo komplektavimas

2013-2014 m. m.

1.1.4. Bendruomenės santykiai
5.3.1. Valdymo demokratiškumas
5.3.2. Lyderystė mokykloje

2012-2013 m. m.

2.1.5. Neformalusis ugdymas
4.5.2. Tėvų (globėjų, rūpintojų) švietimo politika

2011-2012 m. m.

2.3.4. Išmokimo stebėjimas
2.3.5. Namų darbai

2010-2011 m. m.

2.6.2. Vertinimas kaip ugdymas
2.6.3. Vertinimas kaip informavimas
4.4.3. Profesinis švietimas

2009-2010 m. m.

1.1.5. Mokyklos atvirumas ir svetingumas
1.1.6. Klasių mikroklimatas
2.1.1. Ugdymo programos
2.1.2. Ugdymo planai ir tvarkaraščiai
2.1.3. Dalykų ryšiai ir integracija
5.5.2. Turto vadyba (sukonkretintas rodiklis „Informacinių technologijų išteklių valdymas Šilutės Vydūno gimnazijoje“)