Meninio skaitymo konkursas

Sausio 22 d. aktų salėje rinkosi gimnazistai, meninio skaitymo konkurso dalyviai, gausus būrys žiūrovų, vertinimo komisijos nariai. Renginio organizatorės ir vedėjos trečiokės Ingrida Voverytė ir Milda Engelkytė stengėsi sukurti šventinę nuotaiką ir į pagalbą pasitelkė dainuojančius ir grojančius gimnazistus.

13 skaitovų skaitė prozos ir poezijos tekstus. Pirmoji vieta ir kvietimas dalyvauti rajono konkurse be jokios konkurencijos atiteko 2g klasės gimnazistui Dovydui Mažonui. Dėl antro kvietimo  konkuravo Emilija Užpurvytė (3k) ir Neringa Bagdonaitė (4k). Komisija balsų dauguma dar vieną I  vietą ir galimybę dalyvauti rajono meninio skaitymo konkurse atidavė Emilijai, Neringai atiteko II vieta. III vietą skyrė žiūrovai – jie išrinko 4k klasės gimnazistę Živilę Dargytę.

Komisija džiaugiasi visais dalyviais, jie nepagailėjo  laiko, ruošėsi ir nuoširdžiai skaitė pasirinktus tekstus. Tačiau konkursas yra konkursas – teko apsispręsti, kurie skaitovai labiausiai tiktų atstovauti gimnazijai rajone.

 

 

5 Komentarai

  • Manau labai nesąžininga komisija, Emilija buvo visiškai neverta gauti pirmos vietos, tikrai labai nusivyliau mokytojų pataikavimui jai, taip daryti negalima ir labai negražu, ypač prieš tuos kurie tikrai mokėjo savo tekstą ir jį deklamavo žymiai geriau.

  • Dėl vieno priekaišto tikrai sutinkame: Emilija pamiršo tekstą, ir tai blogai. Šis faktas neleistų užimti tokią aukštą vietą, jei negalvotume apie mūsų skaitovų galimybes rajono konkurse. Komisija diskutavo, ar laikytis formalaus vertinimo, ar galvoti apie skaitovų perspektyvas tolimesniame etape. Prieita išvada: Emilija turi duomenis gerai atstovauti gimnazijai rajono konkurse. Tekstą išmokti galima, o štai savitai originaliai jį perteikti – gerokai sunkiau. Yra buvę, kad net šalies konkurse prizinę vietą yra užėmęs mokinys, kuris klydo (pamiršo) sakydamas tekstą.
    Dėkojame šio komentaro autoriui (-ei). Labai džiaugiamės, kad dalijatės savo nuomone, keliate problemas ir nesate abejingi gimnazijos gyvenimui.
    Vertinimo komisija

  • Bet ar ne tam buvo skirtas laikas išmokti pasirinktus tekstus ir parodyti, ką sugebi skaitovų konkurse? Daugelis buvo nusivylę komisijos sprendimu. Labiau vertos buvo pirmos vietos merginos, likusios 2, 3 vietose. Ir be to, na, leiskime pasireikšti kitiems.

  • Deja, aš taip pat abejoju dėl pirmos vietos nugalėtojos. Buvo akivaizdu, jog Emilija nebuvo pasiruošusi, be to, manau pernelyg jaudinosi prieš „saviškius“ t.y Vydūno gimnazijos moksleivius. Ar jaudulys nepakiš kojos ateityje?
    Ir jei visi buvo vertinami pagal formalų vertinimą, tai kodėl Emilija buvo vertinama atsižvelgiant į kitokius kriterijus?

  • Skaitant šiuos nuoširdžius emocingus komentarus kilo mintis, jog kitąmet į vertinimo komisiją reikėtų įtraukti ir keletą gimnazistų, kurie turi meninio skaitymo patirties, yra dalyvavę konkursuose. Jie galėtų atstovauti jaunimo požiūriui, taip pat būtų kaip garantas ir/ar liudininkas, jog mokytojai niekam nepataikauja, tiesiog vertina.

Palikti komentarą