Gimnazijos įsivertinimo tirtos sritys
2023-2024 m. m.
1. Rezultatai.
1.2. Pasiekimai ir pažanga.
1.2.1. Mokinio pasiekimai ir pažanga. Pasiekimų asmeniškumas.
3. Ugdymo(si) aplinkos
3.2. Mokymasis be sienų
3.2.2. Mokymasis ne mokykloje.
2022-2023 m. m.
1. Rezultatai.
1.1. Asmenybės branda.
1.1.1. Asmenybės tapsmas.
2. Ugdymasis ir mokinių patirtys.
2.1. Ugdymosi planavimas.
2.1.3. Orientavimasis į mokinių poreikius.
2021-2022 m. m.
1. Rezultatai.
1.2. Pasiekimai ir pažanga.
1.2.1. Mokinio pasiekimai ir pažanga.
1.2.2. Mokyklos pasiekimai ir pažanga.
2. Ugdymasis ir mokinių patirtys.
2.1. Ugdymosi planavimas.
2.1.1. Ugdymosi tikslai.
2.4.1. Vertinimas ugdant.
4. Lyderystė ir vadyba.
4.2. Mokymasis ir veikimas komandomis
4.2.1. Veikimas kartu.
4.2.2. Bendradarbiavimas su tėvais.
2020-2021 m. m.
2. Ugdymasis ir mokinių patirtys
2.2. Vadovavimas mokymuisi
2.2.1. Mokymosi lūkesčiai ir mokinių skatinimas
2.2.2. Ugdymosi organizavimas
3. Ugdymosi aplinkos
3.2. Mokymasis be sienų
3.2.2. Mokymasis virtualioje aplinkoje.
2019-2020 m. m.
4. Lyderystė ir vadyba
4.1. Veiklos planavimas ir organizavimas
4.1.1. Perspektyva ir bendruomenės susitarimai
4.3. Asmeninis meistriškumas
4.3.1. Kompetencija
4.3.2. Nuolatinis profesinis tobulėjimas
2018-2019 m. m.
1. Rezultatai
1.2. Pasiekimai ir pažanga
1.2.2. Mokyklos pasiekimai ir pažanga
2. Ugdymasis ir mokinių patirtys
2.1. Ugdymosi planavimas
2.1.3. Orientavimasis į mokinių poreikius
3. Ugdymosi aplinkos
3.1. Įgalinanti mokytis fizinė aplinka
3.1.1. Įranga ir priemonės
2017-2018 m. m.
1. Rezultatai
1.2. Pasiekimai ir pažanga
1.2.2 Mokinio pasiekimai ir pažanga
2. Ugdymasis ir mokinių patirtys
2.4. Vertinimas ugdant
2.4.2 Mokinių įsivertinimas
2016-2017 m. m.
1. Rezultatai
1.2. Pasiekimai ir pažanga
1.2.2. Mokyklos pasiekimai ir pažanga
4. Lyderystė ir vadyba
4.2. Mokymasis ir veikimas komandomis
4.2.1. Veikimas kartu
2015-2016 m. m.
2.1.3. Dalykų ryšiai ir integracija
2.4.1. Mokymosi motyvacija
2.4.2. Mokėjimas mokytis
2.4.3. Mokymasis bendradarbiaujant
4.5.1. Tėvų (globėjų, rūpintojų) pagalba mokantis
2014-2015 m. m.
1.3.2. Pageidaujamo elgesio skatinimas
4.3.1. Specialiųjų poreikių turinčių mokinių ugdymas
5.4.1. Personalo komplektavimas
2013-2014 m. m.
1.1.4. Bendruomenės santykiai
5.3.1. Valdymo demokratiškumas
5.3.2. Lyderystė mokykloje
2012-2013 m. m.
2.1.5. Neformalusis ugdymas
4.5.2. Tėvų (globėjų, rūpintojų) švietimo politika
2011-2012 m. m.
2.3.4. Išmokimo stebėjimas
2.3.5. Namų darbai
2010-2011 m. m.
2.6.2. Vertinimas kaip ugdymas
2.6.3. Vertinimas kaip informavimas
4.4.3. Profesinis švietimas
2009-2010 m. m.
1.1.5. Mokyklos atvirumas ir svetingumas
1.1.6. Klasių mikroklimatas
2.1.1. Ugdymo programos
2.1.2. Ugdymo planai ir tvarkaraščiai
2.1.3. Dalykų ryšiai ir integracija
5.5.2. Turto vadyba (sukonkretintas rodiklis „Informacinių technologijų išteklių valdymas Šilutės Vydūno gimnazijoje“)
Informacija atnaujinta: 2024-09-27