Vydūniečiai viešėjo Strasbūre

Rugsėjo 29 – spalio 4 dienomis trečios klasės gimnazistai Viltė Tamašauskaitė ir Valentinas Ubartas kartu su mokytoja Lilija Zdanevičienė lankėsi Strasbūre, Prancūzijoje.

Ši kelionė – tai Europos Parlamento narės dr. Laimos Andrikienės dovana vydūniečiams, Šventojo Jokūbo kelio piligrimams.

Pasakoja Viltė ir Valentinas:

„Pakeliui į Strasbūrą pasivaikščiojome po Prahos senamiestį, užsukome į Niurnbergą. Atvykę į Strasbūrą Europos parlamente susitikome su dr. Laima Andrikiene, kalbėjomės apie Europos ir Lietuvos ateitį, taip pat dalyvavome posėdyje ir pamatėme, kaip dirba europarlamentarai. O su Strasbūro senamiesčiu susipažinome plaukiodami laivu – tokią dovaną mums įteikė kelionės organizatoriai. Ši viešnagės diena baigėsi vakariene prabangiame restorane kartu su Europos Parlamento nare. Grįždami namo dar aplankėme Bambergą, kuriame vaikščiodami patyrėme tikrą vokišką dvasią. Kiek pamatyta, kiek išgirsta! Buvo šaunu.“

Iš šios išskirtinės kelionės gimnazistai grįžo kupini įspūdžių, o mokytoja Lilija – įkvėpta burti gimnazistus, jos žodžiais tariant, dar didesniems žygiams.